tirsdag den 24. januar 2012

Kunst for alle

Vi var på udstillingen kunst for alle i Ridehuset i Søndags. Synes der generelt var rigtig mange fine og spændende værker og vi endte da også med at komme hjem med et lillebitte køb - 2 tegninger af den lokale kunstner Marie Louise Grupe. De er super fine og kostede bare sølle 100 kr stykket, hvilket jeg da synes er et scoop. Kalle valgte Ananassen og jeg valgte den anden.





Er ret glad for mine køb og jeg vil da hermed gerne lige vil slå et slag for Marie Louise, som jeg synes er super dygtig og hvis økonomien ellers var til det herhjemme kunne jeg bestemt godt se et (eller flere) af hendes malerier finde deres vej ind til vores vægge (:

Vil lige vise et lille udpluk af de fine sager og kig ind forbi Marie Louises hjemmeside Voila hvis i vil se mere







2 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk blog jeg er kommet forbi :) med alt hvad jeg elsker med stof, retro og loppefund. Her melder jeg mig som fast læser. Måske min blog også kunne være noget for dig, da jeg holder af mange de ting du gør. God aften til dig :) Kh Line.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind ta for din søde kommentar herinde Line. Jeg er meget glad for at du kan lide bloggen og har fået lyst til at melde dig som fast læser. Jeg har også lige været forbi din og ja du har ganske ret. Vi har vist en svaghed for mange af de samme ting (; Har meldt mig som fast læser inde hos dig også.

      Hav en dejlig Onsdag

      Slet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009