tirsdag den 7. september 2010

Værsgo mor. Kreativitet i børnehøjde

Børn er så fantastiske og giver så meget. Ud over alle de smil og kys og kram de giver hver dag, sker det også næsten dagligt at de kommer med små hjemmelavede gaver. 
Elsker bare de små skønne hjemmelavede gaver. Hvad enten det er de små simple stregtegninger som ryger op i den skiftende køleskabsudstilling eller underlige lerfigurer man ikke kan gætte hvad er, en blomst uden stilk fra haven eller noget helt tredje varmer det bare mor hjertet og jeg elsker at se de små udvikle deres æstetiske sans og skaberglæde. Her er lige lidt eksempler på de sidste ugers skaberier fra min datter.

Den fineste halskæde i plastikperler fra børnehaven, som passer til næsten alt (:



Stregtegning af en pige der sidder i sit kolonihavehus og kigger ud på solsikkerne i haven


2 små papæsker med udvalgte skatte i (:


                                

Maleri i den klassiske disciplin som vi vist alle husker fra skolens formningstimer. Altså den der med at først tegne noget krusedulleværk med sprittusch og efterfølgende farvelægge der.
Farverne her er bare heeelt vildt fantastiske. De er klare og smukke og holder i årevis uden at fade af selvom de kommer op på væggen. De hedder forreste Ecoline og kan anbefales på det varmeste


3 kommentarer:

  1. Wau. Det må da være talent. Jeg synes det er nogle dejlige ting hun har lavet - og så med masser af lækre farver endda. Maleriet er jeg især imponeret over.

    SvarSlet
  2. Er vild med perlekæden!!!
    Tegningen af pigen i kolonihavehuset er også helt fantastisk!
    Ecoline farver er skønne at arbejde med, men noget dyre. Men de har sådanne flotte og klare farver.

    SvarSlet
  3. Spændende blog og med skønne billeder.

    Jeg må straks følge med her :)

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009