tirsdag den 7. december 2010

Decemberdage

Dejlige eftermiddage med kælketure, varm kakao og vafler med syltetøj, peberkagebagning og hygge indendørs med stearinlys. Uuuuh jeg elsker Decmber. 

Børnene er helt optaget af at flytte rundt på Jesusbarn, engle og geder i den fine julekrybbe som min dygtige far lige har lavet til os og perler, papir og diverse bling bling bliver flyttet rundt på vores lille juletræ på daglig basis. Børnene fungerer i den grad som øjenåbnere for julens magi, som jeg personligt havde gemt lidt i en årrække og det er da lidt af en gave at få lov til at opleve julen set med barneøjne endnu en gang omend det denne gang trods alt kun er fra sidelinjen (:




3 kommentarer:

  1. Nøj, Iben! Sikke nogle skønne julesager! Ville ønske jeg var lige så kreativ i forhold til julepyntet!! :)

    SvarSlet
  2. Det ser skisme bare super hyggeligt ud Iben! Topskønt krybbespil!!
    Jeg bliver bare helt nysgerrig på, om du allerede har et juletræ indenfor? Hmmm det står sikkert med rod på ik'? Nysgerrigheden ang. dit juletræ, må simpekthen være en skade, fordi min bedre halvdel er juletræs producent hihi

    SvarSlet
  3. Hej Gowry
    Hi hi, med alle de andre spændende ting du har gang i er det da klart du ikke lige har tid til at lave julepynt. Tror også der er et par andre ting jeg hellere burde bruge min tid på end julepyntet, som f.eks. bøger **ggg**

    Hej Anne Dorte
    Ja det er ret fint det krybbespil. Bemærk lige taget som er lavet af sådan nogle pinde til at røre maling om med (:
    Jow jw vi har allerede et juletræ indenfor. Det første vi nogensinde har haft. Vi var på bondegårdsbesøg hos nogle bekendte i weekenden, som tilbød vi bare kunne fælde et træ i deres skov og det siger man jo ikke nej til.
    Hi hi, skægt din mand er juletræsproducent. Dem må der være en del af på egnen. Da vi boede i Rebild boede vi også til leje hos en juletræsproducent (ham kender i sikkert, han hedder Niels..)

    Kram Iben

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009