fredag den 16. juli 2010

Jubiiiiii


Denne her kjole var simpelthen et tilfælde af kærlighed ved første blik, da jeg første gang spottede den i vinduet hos den lokale Edith og Ella butik. Prisen og det faktum at den kun kan renses og ikke smides i vaskemaskinen fik mig lidt ned på jorden igen, så det er bare blevet til længselsfulde blikke.
Men sørme så. I dag da jeg kom forbi Edith og Ella og skulle have mit sædvanlige smugkig hang den der og nu med 40% udsalgsmærke. Dét kunne jeg alligevel ikke gå forbi og nu ligger den altså i skabet. Den er hverken praktisk eller vildt anvendelig men gudesmuk og fin dét er den altså og nu ligger den der og venter i skabet.
Den venter såmænd på at komme med på Honeymoon in Paris i slutningen af August. Jamen er den da ikke lige i vinkel til lejligheden? Jeg kan ihvertfald næsten ikke vente (:

6 kommentarer:

  1. Uh...... Den er godt nok fin!!
    Jeg har også været heldig et par gange derinde - at blive forelsket og så finde den på udsalg;)
    Mangler hvert fald butikken efter at være rykket fra Århus;)
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  2. Åh hvor er den fin! Mine forældre har sølvbryllup i august og der ville den da passe perfekt :O)

    SvarSlet
  3. Oh yes.. honeymoon in Paris.. Perfekt.. Du bliver da fantastisk fin...! Hvornår er det nu brylluppet skal stå? :)

    Derudover... Den der skildpadde, er det ikke en du kan sende mig en opskrift på? Den ser så fin og "jeg-ku-lige-nørkle-med-det-i-sofaen" agtig ud.... :)

    SvarSlet
  4. Smuk kjole :) Jeg har altså osse ret mange rimelig uanvendelige kjoler.. Men det giver altså bare en fantastisk fornemmelse at vide man har sådan nogle skønheder hængende i skabet (eller uden på skabet til pynt) - Lidt prinsesse er man vel altid :)

    SvarSlet
  5. Hej,

    Hittade precis din blogg och har kikat runt lite. Tycker att den är jättehärlig!
    Har en liten fråga: var har du hittat den blommiga tapeten i blått som finns till höger på sidan? Ser den i många danska bloggar och jag skulle så gärna vilja ha den själv! Är det en gammal eller en ny tapet?

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009