torsdag den 15. juli 2010

Havens dronning og en ny kjole

Uh nu blomster stokroserne. Det er min alltime yndlingsblomst. Så fin så fin. Et mysterie er det med den. Jeg har kastet frø og gødet og vandet i kolonihaven i 2 sommersæsoner nu og endnu ikke set skygge af en stokrose, men herinde i baggården på stenbroen skyder de smukt op mellem revner i betonet?!.. 
En ny kjole til Lucca blev det til i går. Jeg kan næsten ikke få armene ned over det fine fine stof. Elsker bare farverne og trunten var også godt tilfreds.












7 kommentarer:

  1. ÅÅH - Herlig fasong OG herlig stoff i denne kjolen! Nydelig :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den dog bare fin! Det er en super god farvekombination med det gule og turkise. Og så er knappen en rigtig god detalje. Hvilket mønster har du brugt?

    Ikke at jeg har meget begreb om fauna, men stokrosen vil jeg medgive dig, er rigtig flot.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den fin Iben... Hvordan går det med dine lathyrus i koloen?? Du husker jeg sagde at jeg havde sat nogle... yes, de første 4 tog manden med plæneklipperen igår, og de sidste er bare så små og korte...
    Kig ind...
    KH

    SvarSlet
  4. Uhh ja må vide hvad mønster det er, det er rigtig fin sommer kjole! ...og blomsterne, ihh håber jeg får stokroser næste år:)

    SvarSlet
  5. Tak tak for roserne. Normalt rykker jeg faktisk ikke ud med mine mønstre, men dette her kan jeg ikke selv tage æren for og det er købt i stof2000 og kun ændret ganske lidt så jeg synes det var helt perfekt (:

    Wunderbart. Jubiiii hvor blev jeg gald for at se dig herinde!!! velkommen tilbage. Du har været savnet. Skønt og dejlig ny blog, som trods et nyt look har sit helt umiskendelige og personlige touch så man ikke er i tvivl om hvem kvinden bag de fine fotos er (:
    Hmmm lathyruserne. Det er lidt af en farce. Efter grundig forspiring i potter flyttede jeg dem forsigtigt så de kunne kravle op af vores pæreespalier. Ca en halv time efter kunne jeg se manden min i med enden i vejret i fuld gang med at hive de nysåede stakler op og selvom jeg puttede dem i jordne igen er de noget stakkels at se til.... mænd.
    Til gengæld er dem fra sidste år kommet igen. Ja det var så åbenbart en staude. De er fine og jeg må lige se om jeg kan fange dem med kameraet.

    Hi hi, Celine, har du mon snart en ledig kvadratcentimeter tilbage i haven til nye roser?? (;
    Jeg prøver troligt at tage frø far igen i år og håber på at tredje gang bliver lykkens gang i min have.

    kh Iben

    SvarSlet
  6. Nøj, hvor er den bare fantastisk, denne kjole...er lige kommet i tanke om, at jeg har haft selvsammme mønster liggende i skabet længe - nu er jeg da helt overbevist om at det skal afprøves asap.

    kram

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009