søndag den 11. juli 2010

Hjæælp

Kære bloggere. Jeg har i irriterende høj grad været ramt af tekniske problemer herinde på blogger på det seneste. Nogle af dem er forsvundet af sig selv på mystisk vis, nogle af dem har jeg fundet en løsning på ved trial and error metoden, men tilbage er stadig et mystisk og irriterende tekniske problem, som jeg vil høre om nogen af jer kender og måske ved hvordan man kan løse.

Sagen er den at jeg kun kan vise ganske få af de der gadgets (billeder, tekst, blogrulle og alt det der som er ude i højre side af skærmen). Der har været mange flere billeder end der er nu. Når jeg går ind i det der "Design" som før hed layout kan jeg stadig se alle de gadgets som jeg har tilføjet men de er ikke synlige inde på bloggen.

Hvad mon jeg gør forkert? Kan nogen hjælpe???

Mens i spekulerer over dette problem kan i nyde synet af årets første jordbærhøst fra kolonihaven (:

5 kommentarer:

  1. Hej Iben
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg selv er ret ny her i blogverdnen. Men jeg kan se flere af de blogs jeg har på min "læser fast"-liste også har problemer. For listen viser en nt nyt indlæg fra jer, men når man så vil læse det, så findes det ikke.

    Ikke at det hjælper dig, men så ved du da at du ikke er ene ;)

    MVH Mette

    SvarSlet
  2. Hej Iben

    Troede kun det var min blog der drillede, med der sker det samme her og jeg ved desværre ikke hvad man skal gøre:( Håber du finder en løsning.

    hilsner Vicki

    SvarSlet
  3. Så vidt jeg har forstået er Blogspot godt klar over fejlen og arbejder på at løse den. Jeg havde selv fejlen men den er nu forsvundet.
    Forresten så er Rakel din veninde ikke? Er hun ok efter alt der skete?

    SvarSlet
  4. Øv det er bare irriterende, men tak for tilbagemeldingerne og det er da rart at vide at det ikke bare er mig som simpelthen ikke kan finde ud af det. Dejligt hvis blogger arbejder på en løsning og så krydser jeg bare fingre for at problemet løser sig selv mens jeg er på ferie (:

    Jeg tror helt sikkert Rakel er ok, men bare havde brug for en tænkepause efter alt det rod der var herinde. Ved hun savner blogverdenen og går og sysler med nye idéer til at komme ud med alle sine skønne kreative påhits og tror og håber rigtig meget at det nok skal lykkes hende (:

    Kh Iben

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre hun er ok. Du kan fortælle hende at hun er savnet her i blogland :)

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009