torsdag den 13. oktober 2011

Pimp din frokost

6 kommentarer:

  1. Så kan man da kun blive glad :-)

    SvarSlet
  2. Hej!

    Tack för en inspirerande och vacker blogg!

    Jag tipsar om en tävling hos mig där jag lottar ut fina retrotyger!

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  3. Det er sgu nogle seje æg ! Jeg har givet dig en award på min blog - håber du vil deltage :)

    SvarSlet
  4. Det er bare nogle cool æg, det der! Så kan man da kun, være den sejeste i børneren. ;-)

    KH Tine

    SvarSlet
  5. Tusind tak for de søde kommentarer. Jeg har meget dårlig samvittighed over at jeg ikke har fået fulgt op på den og i særdeleshed på awarden hos dig Rosalina, som jeg blev meget beæret over. Tusind tak fordi du tænkte på mig og også tak til alle i andre for de søde kommentarer som varmer i en rimelig presset hverdag (:
    kram

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009