onsdag den 9. marts 2011

5 år













4 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Tillykke med datteren :)

    Især er jeg vild med regnbuen på lagkagen. Den kunne jeg godt få lyst at inspireres af.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende, sikke skønne billeder ;O)

    SvarSlet
  3. Nej hvor fint. Ser ud til at have været en rigtig god dag :)
    Og stort tillykke med hende.

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Tusind tak Anne, Jane og Mirjam Theresa
    Og ja det var en rigtig dejlig dag. Jeg elsker at holde børnefødselsdage og er lidt i tvivl om det var mig selv eller barnet der havde glædet sig mest til dagen (;

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009