fredag den 29. oktober 2010

Tak mor

Jeg er så utrolig heldig at være udstyret med en mor der er super god til at strikke. Det nyder hele familien godt af og især børnene. Faktisk kan jeg godt selv strikke, sådan rent teknisk da...
Desværre ejer jeg overhovedet ikke den nødvendige tålmodighed. Som konsekvens deraf har jeg altid en 5-10 påbegyndte strikkeprojekter i gang. Ofte bliver jeg ramt af en stor lyst til at strikke, køber skønne garner og slår masker op og går igang og så efter et par dage får jeg mere lyst til at lave et eller andet nyt projekt og tilbage ligger de stakkels halvfærdige projekter.

Men se nu bare et lille udvalg af skønne veste som min mor har strikket, der skal holde mine børn lune her i kulden. Den blåstribede er i bambusgarn og de resterende er i uld. Jeg elsker at kunne klæde mine unger i fine håndlavede sager i skønne naturmaterialer og dejlige farver og føler mig meget priviligeret over at have en fast leverandør af netop den slags.


Men hey faktisk har jeg et lille strikkeprojekt i gang som jeg selv tror på bliver færdigt. Det er vanter i naturuld til tøsepigen. Den første vante tog kun en times tid at lave. Se Dét er da lige et projekt for mig (:
Det fine multifarvede garn er fra Hjertegarn som også står bag opskrifen her som jeg kan varmt kan anbefale. Garnet fåes i 5 forskellige rigtig fine farvekombinationer.


Strikketøj, the, cookies og det nye boligliv. "Vild med dans" go home (:



2 kommentarer:

  1. Fantastisk mor, fantastiske veste, fantastiske vanter og fantastisk garn :-)
    Go weekend

    SvarSlet
  2. Fold dem gerne ud og flash dem noget mere ;O)))))

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009