fredag den 16. september 2011

Overskud

-Det er ikke det jeg synes vi har alt for meget af herhjemme. Med arbejde og skole, unger, venner, børn og alt for mange aftaler og mit studies allersidste og allerstørste eksamen hængende som en sort sky over hovedet 24-7 kan det hele somme tider virke en lille smule uoverskueligt

-Hvad er så skønnere end et par forældre, der kommer forbi med nærvær og overskud til både store og små. De ordner og fikser og arrangerer og serverer så man lige kan lidt igen og sørme om ikke også de tager de 2 små guldklumper med hjem og beholder dem helt til Lørdag morgen.

Jeg savner dem allerede de små, men hold op hvor er det skønt med sådan en fredag, hvor man kun skal tænke på sig selv. Vi har fået nybagte boller til morgenmad i bedste weekendstil, der har været tid til at lave kage (blomme naturligvis...) og ro på med læsningen for jeg fortsætter da bare så længe jeg orker og i aften skal jeg ud og spise med min kæreste.

Sådan skal en Fredag se ud. Så kan man lige lidt igen..

Tusind tak mor og far. I er de allerbedste af slagsen (:

Også god weekend til i andre derude


Ja blomster har de skam også med. Disse skønheder er fra vores kolonihave


Morgenmad som den skal se ud. Det er naturligvis Genbrugsboller




1 kommentar:

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009