tirsdag den 6. september 2011

Se din by fra tårnets top

Vi går forbi den sådan ca. hver dag og alligevel har vi bare ikke fået taget os sammen til at komme derop selvom vi har snakket om det mange gange så NU skulle det være. Ungerne elsker Aros og det gør jeg sådan set også men besøgene der er én af de ting vi får gjort alt for sjældent.


Nuvel afsted kom vi og efter en is i det skønne solskin kom vi på Aros og hovedatraktionen den dag var selvfølgelig Olafur Eliasens værk Your rainbow panorama. Det var fantastisk smukt at gå rundt derinde i regnbuen, og se sin by og alle dens kendetegn lidt fra oven -så kendte og alligevel helt helt anderledes klædt i regnbuens farver. En helt speciel oplevelse -Selv børnene blev helt stille af det sansebombardement..






















4 kommentarer:

  1. Det er en speciel oplevelse at bevæge sig rundt deroppe på toppen og hold op hvor bliver jeg stolt af at være århusianer (èn gang århusianer altid århusianer!) når man står deroppe og kigger udover Smilets by!

    SvarSlet
  2. Sommerkjoler og paradis is - kan det blive bedre? Det kunne det, fantastisk udsigt i fra super cool kunst ;)

    SvarSlet
  3. Ummenummenum! Paradis is!!! Den bedste!
    Og regnbuen - wauw altså! Jeg har set så mange billeder derfra men har endnu ikke selv været deroppe. Det står dog helt øverst på min liste til næste gang jeg er hjemme i Århus.
    Smukke smukke billeder :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Ja det er virkelig en speciel oplevelse at gå rundt deroppe højt over byen. Så simpelt og alligevel utrolig overvældende.

    Og Ulla og Camilla, sjovt i er indfødte Århus piger. Det vidste jeg skam slet ikke og ja du har helt ret Ulla, regnbuen må være én af de øverste på Århus listen næste gang (sammen med legeland på Skt Annagade skole -ja det er det som var på Huset da vi var børn og vores nye wunderbare sushirestaurant i Vestergade. Dén vil du også elske) (:

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009