mandag den 20. februar 2012

6 år



















11 kommentarer:

  1. EEEEEJ, hvor ser det bare sjovt og dejligt ud :) kan godt li, at der også var sunde ting på menuen - det bliver jo ikke kedeligt, når det er anrettet så fint :)

    Fantastisk ser det ud :)

    SvarSlet
  2. tillykke :) hun er sød og stor :))

    SvarSlet
  3. Sikke en kalas, det ser superlækkert ud det hele. Tillykke med hende :o)

    SvarSlet
  4. Ser ud som om det har været en super dag...
    Tillykke med hende!

    SvarSlet
  5. Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag. Tillykke!

    SvarSlet
  6. Ej skønne billeder! Stort tillykke med hende Iben:)
    Og dejligt med mere fødselsdagsinspiration.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt og lækkert ud. Tillykke med din store pige :D

    Jeg har været så heldig netop at opdrive en rulle af det tapet du har på væggen her i New Zealand. Det var der bare lige pludselig - så skønt :) Men det kommer nok til at ligge i gemmerne en god tid.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud. Stort tillykke med din datter. Hun bliver fejret med maner :-). Hvor er du god til at finde på!

    SvarSlet
  9. Tusind tak for de mange søde ord og tillykker til min lille store pige (: Jow det var en skønne dag men det er nu også helt dejligt at være tilbage i den gode hverdag uden aaaalt for meget flødeskum og gæster (;

    SvarSlet
  10. Tillykke tillykke! Tænkte hvor kan man få fat på sådan en fin fødselsdags lys-holdere? Jeg har ledt og ledt efter sådan en!
    Svar gerne på min blog
    Kh
    udda-bella

    SvarSlet
  11. Det har da bare været den bedste fødseldag i børnehøjde, det der!

    http://carlscandy.blogspot.com/

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009