torsdag den 3. februar 2011

Budget makeover

Jeg er gået totalt i mums forårsfarve mode og har lyst til at rulle hele hytten over med en lysegul eller pink malerrulle. Til alle i omgangskredsens store forbavselse ruller der metervis af lysegrønt og mintfarvet fløjl ind på stofhylderne hvor det ellers altid har været den brune, røde, orage og lilla fløjl der har haft førertrøjen (:

Jow der er forår i luften. Om eftermiddagen kl 17 er der sørme stadig lyst og jeg har lyst til at pimpe garderoben op med lidt forårsfavede accesories, hvilket jeg desværre ingenlunde har luft i budgettet til.

Derfor var glæden stor da jeg kom i tanke om, at jeg havde et tilgodebevis til den lokale interiørshop i lommen. Det blev byttet om til dette fine læderarmbånd. Hjemme i krearodekassen lå 5 små pakker fimo ler. Dem brugte jeg til at lave en lille bunke forårsfarvede vedhæng lige til at skifte ud efter dagens humør på mine elskede creoler. Måske et tip andre kan bruge til noget (:


6 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre farver! Og sikke et smukt armbånd, godt køb :)

    SvarSlet
  2. Bestemt et tip der må afprøves... Herhjemme er der også forårsfarver på vej:-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er så livgivende at der er farver på vej tilbage :) Hvordan mon man laver sådan nogle fine vedhæng af fimoler? Har aldrig prøvet at lave noget som helst i fimoler, men tænker om det er muligt at lave sine egne knapper til en lille strikvest eller lign?? :) Superlækre ting - elsker at følge din blog. Kh Dorte

    SvarSlet
  4. Fantastisk smukke farver!
    Og super fin måde at få lidt nye sager at skifte med :-)

    SvarSlet
  5. Hej Julia
    Ja selvom farverne faktisk ikke helt kommer til deres ret på billedet her er de nu skønne alligevel og jeg er mægtig glad for mit nye armbånd (:

    Hej Fie
    Ja gør endelig det Det er et rigtig hyggeligt lille projekt som man faktisk godt kan sidde i sofaen med mens man ser Xfaktor (;

    Hej Dorte
    Tusind tak for de søde ord om min blog. Dém blev jeg rigtig glad for (: Vedhængende har jeg bare lavet ved at sidde og trille nogle små kugler, mast dem flade og præget dem med alt muligt jeg nu lige kunne finde i mine omgivelser. De småhullede er rullet over med siden af et eller andet stykke værktøj jeg fandt i min fars gemmer, dem med ridser er bare lavet med en almindelig smørekniv, dem med blomster er trykket ud af små cirkler med tutten af sådan en dims vi bruger på hospitalet til at kigge de små i ørerne med og de andre blomster er lavet ved at trykke med spidsen af sådan en vatpind uden vat på (også fra hospitalet...) håber det kunne give lidt inspiration til at kigge dig om i omgivelserne. Man kan jo lave aftryk med alt (:

    Mht knapper. Jeg ved faktisk ikke om det der fimo kan tåle at blive vasket men det er da et forsøg værd at prøve at lave nogle stykker og putte dem emd i vaskemaskinen eller håndvask.

    Hej Darling L
    Tusind tak for dine søde ord. Jeg blev også selv ret glad for farverne og det er altid rart med bare en lillebitte ny accesory til at peppe alle de kedelige gamle klude op med. Jeg kiggede i øvrigt lige forbi din blog. Rigtig fed og inspirerende, så bestemt ikke sidste gang jeg kigger forbi (:

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. What a lovely blog you have! So colorful and bright and your designs are great!

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009