tirsdag den 11. januar 2011

Pip pip

Ja jeg er her stadig... Der har været ualmindelig stille på bloggen og det skyldes skøn juleferie med masser af hyggestunder med familie og gode venner og nu er Januar så kommet og står som altid i eksamenslæsningens grumme tegn.
Efter dagene i klinikken fra 8-15, eftermiddage med familien og eksamenslæsning om aftenen er der ikke så meget at give af, så jeg står helt stille på den kreative front, til min store frustration ):

Nå men i dag har vi holdt tidligt fri. Ungerne og jeg har været ude og gå en lang tur og så hjem og bage bananmuffins og kreagøre lidt. Vi har lavet lyseskærme, som nu står og spreder lys, varme og hygge i vindueskarmen.

Det er et rigtigt nemt og hyggeligt lille projekt for både børn og voksne. Jeg klippede skærmen ud og beklædte den med hvidt silkepapir og børnene har selv revet små stykker farvet silkepapir i stykker og limet det på skærmen med limstift. Måske en idé i andre kan bruge til noget (:






3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Men hvad er skærmen lavet af?

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Anne. Selve skærmen er blot klippet ud i sådan noget guldkarton. Almindeligt mørkt karton ville snildt kunne gøre jobbet også (:

    SvarSlet
  3. Så fint det er!En kjempefin idè til noe man kan lage sammen med barna:)

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009