onsdag den 15. december 2010

Miniature træer

Jeg er faldet helt for de bittesmå søde Hama perler. Faktisk elsker jeg alle former for perler. Synes bare ofte man ender med nogle søde men lidt uanvendelige perleprojekter. Derfor blev jeg da så glad da jeg så disse bittesmå miniperler som efter min mening er helt i vinkel til små smykkeprojekter o.l.


Her er et af resultaterne af gårsdagens julesmykkesyslen. Små juletræsøreringe til julens hverdage og fester (:

P.s. projektet egner sig ikke sådan super godt til involvering af fumlefingret 2 og 4 åring med tendens til hidsighed når fingerfærdighederne ikke helt matcher ambitionerne (;

4 kommentarer:

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009