søndag den 16. maj 2010

Bloggeri for begyndere




Jeg har igennem længere tid læst med fra sidelinien på en masse spændende blogs til glæde og inspiration og efter opfordring fra søde Rakel, som er én af bloglands absolut mest kreative og inspirerende bloggere har jeg nu besluttet mig at kaste mig ud i min egen lille blog.

Elsker selv at dyrke mine kreative sider når familien og studiet og alt det andet der stjæler min tid tillader det og bloggen her kommer forhåbentlig til at handle om alt det jeg går og syer, strikker, maler, planter, fotograferer og ombygger.

4 kommentarer:

  1. Super super godt Iben... sætter dig straks på min blogroll imorgen, og skal nok lige skrive længere mail tilbage om det hele... ;) Og rockabilly, det lyder Så sejt.. og ja jeg multitasker, skriver og ammer, på en og samme tid, og kan derfor ikke lave tegn og laver 100 stavefejl... ;) og du har jo allerede lagt super godt ud med mange flotte billeder... kom frisk med flere..

    SvarSlet
  2. velkommen til :)
    Sikke nogle skønne ting du har kreeret :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Jamen velkommen til blogland. Men sådan en indtroduktion fra Rakel måtte jeg da liiige forbi og se hvad du var for én.

    Dejlige billeder du har lagt ud.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  4. Kære Iben

    Velkommen til blogland :)
    Det er allerede nogle spændende ting du viser frem.

    Jeg vil blive glad hvis du vil se og følge min blog også: http://mammamiasverden.blogspot.com/

    Mange smil fra
    Mia

    SvarSlet

About me

Mit billede
Jeg er 34 år og læge med hang til kreative sysler. Elsker at sy, strikke, istandsætte loppefund og fotografere. Når solen skinner er jeg desuden at finde med jord under neglene i vores skønne kolonihave. Er mor til Lucca fra 2006 og Kalle fra 2008 og bor sammen med min kæreste Jens i byens skønneste gade.
 

Pusteblomster Design by Insight © 2009